Essay, essay, essay - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Nanouk - WaarBenJij.nu Essay, essay, essay - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Nanouk - WaarBenJij.nu

Essay, essay, essay

Blijf op de hoogte en volg Nanouk

21 April 2013 | Denemarken, Roskilde

Jaa, vorige week stond voor het grootste deel in teken van de essay die ik moest schrijven voor de laatste cursus. Was vrijdag een hele opluchting toen ie ingeleverd was! Nu alleen nog het project te doen.
Ben wel benieuwd of ik het goed heb gedaan, want de opdracht was zo breed dat ik het niet helemaal begreep wat er van me verwacht werd.. Mja, ik zal het wel merken als ik mn cijfer over bijna een maand (!) krijg.
Het was toch nog best wel veel werk. Ik hoefde maar 4/5 pagina's te schrijven, dus ik dacht dat kan ik wel in een dagje doen. Maar het bleek een klein onderzoekje te zijn, dus niet alleen literatuur lezen en daarover schrijven ;). Dusja, maandag, dinsdag en woensdag vooral bezig geweest met lezen. En donderdag er echt de hele dag aan gezeten (van 10-9, jaja het kan wel;)) om het helemaal uit te typen. Het onderzoek naar wat de website zelf was, was nog het lastigst om achter te komen ;) Tenminste, het is wel duidelijk, maar als je er dan dieper in wilt duiken kom je allerlei dingen tegen waar je dan weer meer van wilt weten wat dan vervolgens weer niet te vinden is ;)
Gelukkig daar nu klaar mee:). Het was wel flauw van het weer dat het deze week nou net super lekker was om buiten in het zonnetje te zitten! Gelukkig is dat nu ook nog zo, dus gisteren lekker in het zonnetje Kopenhagen bekeken ;)

Naast mn essay niet zoveel bijzonders gedaan. Woensdag natuurlijk wel een familiediner met het huis, deze keer een crêpe-avond :)
Apart was wel dat het leek alsof ik ook meer slaap nodig had deze week, ik sliep steeds tot 10 uur, dus ik begon de wekker maar weer te zetten ;)
Vrijdagavond rustigaan gedaan, was best moe van al dat werk ;) Voor 12 uur moesten we de essay inleveren, en daarna hadden we afgesproken om wat aan het project te werken. Oftewel, te bedenken hoe het tijdschrift eruit gaat zien.

Gisteren eerst aan het project gewerkt, en vervolgens smiddags rond een uur of 4 naar Kopenhagen gegaan en besloten om naar de kleine zeemeermin te lopen. Dus ik heb eindelijk echt de kleine zeemeermin gezien! Weer wat af te strepen ;)
Moet er alleen wel nog een keer heen, want ben er nog niet mee op de foto geweest in mn eentje, en die moet ook afgestreept worden natuurlijk ;)
's Avonds in Kopenhagen gebleven, en weer in het Marokkaanse restaurant gegeten. En vervolgens naar een bar en club gegaan.
En vandaag een heel luie dag gehad. Het plan was eigenlijk om een lange wandeling te maken, maar ik had gisteren besloten dat het lag aan wanneer ik wakker zou worden. En ik was vanochtend te laat wakker geworden om op tijd te komen (zoon 3 uur te laat ;) ze gingen dan ook wel erg vroeg al)

De rest vandaag dit luie ritme maar voortzetten denk, met een filmpje kijken :)

  • 23 April 2013 - 12:26

    Nanouk :

    Ohja, en ik heb een fiets! Dat ik dat vergeten ben neer te zetten...
    Moet alleen nog even een slot kopen, dus ik denk dat ik vanmiddag even naar Roskilde ga fietsen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanouk

Mijn reis en studie in Denemarken

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2883
Totaal aantal bezoekers 75971

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Denemarken!

Landen bezocht: