Bijna! - Reisverslag uit Åbenrå, Denemarken van Nanouk - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Åbenrå, Denemarken van Nanouk - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Nanouk

06 Januari 2013 | Denemarken, Åbenrå

Over een paar uur is het zover! Dan begint mijn 'avontuur' in Denemarken. Nu ben ik nog met mijn ouders in een Bed & Breakfast in de buurt van Aabenraa, Grästen. Nouja, mijn ouders zijn er eigenlijk niet op dit moment, zij zijn de buurt aan het verkennen.
In Aabenraa ga ik de Deense taal en cultuur leren, drie weken lang (of kort). Kijken of dat gaat lukken in drie weken! Ik ben benieuwd of ik straks een verhaaltje kan schrijven in het Deens.
Aabenraa zal ik 29 januari weer verlaten, om met het openbaar vervoer naar Roskilde te reizen. Dat gaat nog lastig worden met drie tassen...
Tot snel!

  • 06 Januari 2013 - 13:11

    Caroline:

    Hoi Nanouk,
    Leuk je eerste verslagje te lezen. We gaan je volgen hoor!
    Heel veel succes met het Deens en het gaat je vast wel lukken.
    Spannend!!!
    Groetjes en liefs,'
    je tante en je oom en natuurlijk ook Daan en Cas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanouk

Mijn reis en studie in Denemarken

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1166
Totaal aantal bezoekers 75985

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Denemarken!

Landen bezocht: