Vakantie! - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Nanouk - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Nanouk - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Nanouk

18 Juni 2013 | Denemarken, Roskilde

Ennnn, vakantie!
Vandaag mn mondeling tentamen gehad over het project, en het gehaald. Niet met een top cijfer, maar ik blijf wel mee met de zesjescultuur ;).
Dus deze week lekker vakantie vieren :) Hopelijk blijft het lekker weer. Het weerbericht veranderd in ieder geval elke dag.. Gisteren was het de hele week een zonnetje, maar vandaag met onweerswolk :(, dus ik hoop dat gisteren de waarheid gaf ;)
Vandaag begonnen met zwemmen, wel binnen dan, maar toch ;).
Morgen naar Louisiana museum of modern art :) Ik hoop dat dat net zo leuk is als ik het me inbeeld!
Donderdag heb ik een dagje gepland voor de communicatie groep, alleen hebben een aantal nog examen op vrijdag.. Mja, ik zal ze misschien toch wel nog een andere keer zien, hoop ik :)

Sinds vorige week volgens mij niet heel veel gedaan. Ik zal eens in mn eigen dagboek kijken..
Ja, wat ik al dacht. Vooral gestudeerd, mn presentatie voorbereid enzo.
Zaterdag wel uit geweest in Kopenhagen :) Was erg leuk en gezellig :) En ook alweer een tijd geleden!

En ik weet mn schema voor Roskilde Festival. Ik heb één nachtdienst, ben benieuwd hoe dat gaat ;). Donderdagavond van 3 tot 11 moet ik ook werken, dat is wel wat minder nu ik het bandschema heb gezien ;)

Alstublieft, een kort verhaaltje deze keer. Is ook wel eens fijn voor de afwisseling ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanouk

Mijn reis en studie in Denemarken

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2371
Totaal aantal bezoekers 75955

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Denemarken!

Landen bezocht: